Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Sista presenten

Publicerad 2014-01-17 16:43:32 i Allmänt,

Nu har äntligen sista födelsedagspresenten anlänt! Ska bli jättekul att testa den nu i helgen...




Har några dagar ledigt innan ny kursstart. Fast den missar jag endå då jag och engelsmannen åker och hälsar på hans föräldrar på onsdag. Vi ska fira en rätt sen jul där, så jag tror det blir mycket mat på schemat. Jag brukar även passa på att köpa på mig saker (billigt) som kanske inte finns här... Snabbkaffe, smink, hårprodukter osv! Kommer bli najs, en liten minisemester/lov till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela