Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Dags att blogga igen

Publicerad 2013-07-06 19:31:24 i Allmänt,

Av någon anledning så vill inte min telefon kopplas till datorn... Tur att man kan blogga från mobilen! Förra veckan jobbades det lite, och på söndagen firades det med middag på Gröna Stugan här i Kalmar. Firade lägenhet, jobb till engelsmannen, samt att flygresan var bokad. Åt världens bästa lamm, ingen aning vad resten var...

Denna veckan har jag varit i hemstaden några dagar och hälsat på den nya katten, hängt med familj och vänner! Passade på att ta de sista bilderna på lägenheten i Kalmar också, nu när jag städat. Lite roligt att ha...











Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela