Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Tjohej

Publicerad 2013-01-22 11:32:00 i Kalmar,

Dags för kursintroduktion i kulturekonomi. Inte min starkaste sida...
 
Kan också meddela att jag fått jobb! På Kahls Kaffe här i Kalmar, lite extra nu i vår och sedan förhoppningsvis fulltid sen i sommar. Känns jätteskönt att kunna spara lite pengar... Och dessutom så ser jag fram emot att lära mig allt om alla dessa olika sorters kaffe och 140 (!!) olika sorters té. Och chokladen såklart. Får en hel del utbildning innan jag börjar så jag är redo, sen kan jag dela med mig av denna heliga kunnskap till er go' vänner.
 
Här är två fina kort jag tog när jag mötte upp Jäntan i Göteborg för en fika i lördags. Åh så vackert... Soliga vinterdagar är det bästa som finns!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: elle

Publicerad 2013-01-22 21:49:36

Bara vräk tipsen över mig, så kan jag gå in och styla på Javahuset här i Lund sen :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela