Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Dålig bloggare...

Publicerad 2013-02-24 19:44:17 i

Det är vad jag är. Men, mycket jobb och plugg denna veckan... Idag var kag på en fin promenad med tjejerna, och imogon kommer Lee hit i en vecka! Vi ska slappa, gå på "Kalmardagen" (största händelsen på hela året), gå ut och fira någon slags årsdag haha, och kanske boka en liten weekend här nu till våren... Det blir en lugnare vecka i alla fall, så ni kommer höra mer ifrån mig. Lovar.

Trååkväder




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela