Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Problemlösning

Publicerad 2013-08-12 13:53:33 i Allmänt,

På grund av en varm och fantastisk sommar så har vi lämats sömnlösa många nätter tack vare flugor och mygg. Fönsterna måste nämligen vara öppna för att få någon luft och svalka. Som lösning på detta har vi nu etablerat ett arbetskontrakt med 2 små individer som löser vårat insektproblem i utbyte mot mat, husrum och att lämnas ifred. Jag var tveksam i början, men då de har skött sin sida av kontraktet + att de aldrig lämnar sin arbetsplats, så kan jag inte klaga!

Låt mig presentera:

Steve


och Toby


Vi får se hur länge detta håller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela