Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Snöstorm

Publicerad 2012-12-09 15:32:28 i Kalmar,

Hann precis in innan det började! Mycket produktiv eftermiddag. Skorna var perfekta och jag fick tag på alla skolböcker jag behöver fram till jul. Ska börja med "Politik som organisation- förvaltningspolitikens grundproblem. Spännande söndagsläsning minsann...
 
 
Precis sånna jag letade efter. Sitter perfekt och har varmt foder innuti. 299kr!
 
Alla lånade på biblioteket, Success!
 
Innan:
 
30 min senare

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-12-09 21:28:21

Snygga!

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-12-09 21:55:02

japp fina:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela