Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Kalmar

Publicerad 2012-12-03 11:46:00 i Kalmar,

Var hälsade trogna bloggläsare.
 
Min frånvaro har varit svår att hantera kan jag tänka mig... Det är dags att följa strömmen och återuppta mitt bloggande, ge er insikt i mitt exotiska liv här på östkusten.
När jag lämnade er sist så hade jag mycket pågång, men i ett annat land. Långa historier gör mig irriterad dock, så låt oss endast gå igenom det viktigaste.
 
- Jag studerar nu Kulturmiljö i Kalmar, har gjort sen september 2012 och kommer göra tills juni 2015(!!)
- Har en liten studentlya på 22 kvadrat väldigt centralt som toppas av en studentklubb under.
- Är den ända Göteborgaren här (vad jag vet) hitills.
- Spenderar min fritid med att spela sims, försöker utnyttja mitt gymkort och hysteriskt sniffa mina hyacinter.
 
Eftersom den första snön föll i helgen så kommer här ett par ombligatoriska mysbilder ifrån mitt område.
 
 
Min gata i stan
 
Vackra hus som vi studerar i skolan
 
En liten snöfantast
 
Julpynt förstås

Kommentarer

Postat av: isabelle

Publicerad 2012-12-03 14:26:40

typ världens bästa comeback !!!!!!!!!!

Svar: OMG TACK!!!
Julia

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-03 15:20:11

Finally ;) Blev jättefint med kulorna!

Svar: Tack okända människa ;)
Julia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela