Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Ännu en tisdag

Publicerad 2010-06-09 21:01:19 i Allmänt,

Har aldrig gillat tisdagar... Lika meningslösa som måndagar. Onsdagar däremot, då snackar vi! Igår var vi och såg den nya satc-filmen, och det var inte så jag hoppade i stolen precis. Rolig, och snyggt, men inget mer!

Dagen har varit tråkig då jag inte behövde vara kvar på jobbet.. Dock så har jag nu informerat dem om att jag vill träna till hostess, kommer bli mycket kul. Imorgon så ska jag ut och äta och på fredag så blir det grillkväll, ska försöka hinna med lite bloggning på lördag när jag är barnvakt!

Det är varmt och ösregnar btw, hoppas på lite mer åskväder i veckan! Åh, jag ska klippa mig imorgon med.
Nu: When Harry met Sally

Och en bild som jag tar med bara för att den är helt awesome.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela