Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Ännu en helg

Publicerad 2010-06-27 22:58:03 i Allmänt,

Mycket som händer just nu, min hostess-träning på jamie's, 3 körlektioner denna veckan (snart uppkörning!) och så kommer pappa och Olivia nu på onsdag. Ska bli skönt när körkortsdelen är över, måste börja med planeringen inför nya lägenheten med... Sedan så försöker jag hinna med att gå ut lite emellanåt med, många av de ursprungliga kollegorna försvinner efter sommaren... Men vi har ju staffparty nästa tisdag vilket ska bli så himla roligt!





När min vän Emily Fraser blir världsberömd så kommer jag skryta om att jag kände henne innan allt började... Så vacker röst har hon! Vi hade en jättemysig kväll häromveckan på en pub där okända musiker fick spela




Midsummer fair, jättestort nöjesfält som kom i onsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela