Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Sjuk och eländig

Publicerad 2010-01-17 19:24:15 i Allmänt,

Har dragit på mig en elak förkylning, så har tillbringat dagen mestadels i sängen och sett på Gilmore girls. Blev dock en tur ut till flickornas ridskola. Ett jättefint och väldigt engelsk gård med en urtrevlig tant som lärare, ska testa på det nästa söndag! Annars så tänkte jag och Tania kolla upp en annan ridskola där vi kan hyra hästar och rida ut själva.

Imorgon så börjar veckan igen och jag hade planerat att träna och bli frisk, men nu så jag jag träffa tyska Francine och en av hennes au pair- kompisar! Det blir nog en fika och en sväng på stan *Låter som Isabelle*.

Kommentarer

Postat av: isabelle

Publicerad 2010-01-17 21:34:17

Tssss.......jag bor faktiskt i en storstad, där är det vanligt med fikan och svängar på stan!!! Hmprf!!



krya på dig

Postat av: naliie.blogg.se

Publicerad 2010-01-18 22:35:59

Krya på dig (:

fin blogg :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela