Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Puh..

Publicerad 2010-01-13 18:35:26 i Allmänt,

Kastades rakt in i vardagen, men börjar på fason på det hela. Lär mig barnen, och hade en himla trevlig vin-kväll med föräldrarna igår! Idag har det varit fullspäckat hela dagen, och kompisar som kommer hit efter skolan som ska ha mat osv. Var på gymmet för första gången på 6 månader också, och det känns nu vill jag påstå. Det var rätt skönt endå, och jag kommer komma iväg rätt ofta hoppas jag (det kostar dessutom bara 17 pund i månaden = ca 200 kr!!)

Jag är helt slut, uppdaterar mer i veckan.

Kommentarer

Postat av: isabelle

Publicerad 2010-01-13 21:37:22

Va fan. Mitt gym kostar 500kr i månaden..baaah. Om du vill diskutera aupairiga saker så finns jag at your disposal ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela