Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Mitt CV...

Publicerad 2010-01-19 18:13:25 i Allmänt,

... har jag jobbat på idag. Imorgon så har jag pilates och sen så ska jag ut på stan och söka jobb, hoppas att det går bra! (Blir antagligen starbucks med, vi har 5 st Isabelle! 3 minuter härifrån hihi).

Idag har jag även gjort cupcakes! med citron, och de blev faktiskt GODA! Gowt. På torsdag så ska jag till Buddist-templet här i Cambridge, men Ruby's klass. Det ska bli rätt häftigt. Ska även försöka träffa den tyska au pairen nu i helgen, kanske gå ut eller något.




Jag bor på en sån här typisk engelsk gata, lite coolt faktiskt.




Detta är de lite finare husen (även om man inte ser så stor skillnad).

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-19 18:31:39

Det har INGET med amanda att göra. Hon kan dööööö.

Postat av: naliie

Publicerad 2010-01-19 21:56:29

Tack så mycket :D

Postat av: mersiha

Publicerad 2010-01-20 19:46:01

fin blogg vad gör ud då?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela