Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Jennies 20-års middag

Publicerad 2010-01-09 16:28:56 i Allmänt,

Jah, det blev att jag åkte hem till Caroline igår där vi packade en korg med kladdkaka och champagne som vi tog med i bilen när vi blev upphämtade av Martin! Jennie blev mycket glad över sin gåva, och hon serverade genast champagne i väntan på maten. Det blev en himla god tacco-paj med sallad och så lite portugisiskt vin till det, och sedan kaffe med hallon- likör. Mums! Så vuxet och trevligt som det ska vara när man blir 20.

Idag har jag gått upp tidigt och haft en trevlig pratstund med Caali i bilen påvägen hem, spelat Dragon Age hela eftermiddagen och sitter nu och väntar på min fisksoppa!

Njut av några vuxna och sofistikerade bilder.



Martin, Henrik, Jennie, My och så Caali!



Det blev BUZZ Music quiz <3, och jag fick 3000 poäng mer än alla andra haha! Hade varit skitdålig på de andra buzz-spelen, men det är sjukt kul!



Det första Jennie gjorde som vuxen var att åka till systemet. Samma dag som hon fyllde år!



Jag visade mina skillz och slängde ihop en förträfflig Cosmo...



...Samt några supergoda Mojito till mig själv!



Detta uppskattades enormt. Tack Jennie för en otroligt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela