Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Rastlöshet och shopping-bekymmer

Publicerad 2010-02-23 19:05:51 i Allmänt,

Det börjar klia i mig nu, kollar runt på sista minuten-resor och universitet runt om i USA, Kanada och London.. Har hemlängtan på samma gång, men jag vet att jag bara skulle kunna vara hemma i max några veckor innan jag vill åka bort igen. Jag är en riktig emigrant. Trivs jättebra här, kunde inte haft mer tur med familjen, jobb och vänner! Vill bara se mer, uppleva mer.
Mamma kommer ju hit i slutet av Mars, sen tänkte jag planera att komma hem en helg med i slutet av april någon gång. Torsdag kväll med familjen och marabou, fredag på kungsmässan och sen middag med mina saknade onsala-barn, lördag till mormor och morfar, och sen söndagen till Andrea och få hälsa på Eva. Vad säger ni om det? Låter bra enligt mig!

Var på stan idag för att hämta ut en skiva som jag beställde, och tror ni inte att jag gick hem med 2 klänningar och 2 ribbade linnen med... Kan dock skylla på att jag inte varit inne på Next sedan jag kom hit. (Förlåt Isabelle, vet att vi pratade om det senast igår...)



Sommaar



Deras klänningar sitter skitbra på, passar min kroppstyp perfekt!

Kommentarer

Postat av: isabelle

Publicerad 2010-02-24 08:56:43

hahaha! x)...well...jag har lagt till några grejer på min "att köpa lista"...ja jag har en sån lista. DET ÄR INGET FEL PÅ DET. snyft.

Postat av: Jewliah

Publicerad 2010-02-24 10:43:17

jag har faktiskt kryssat av 4 saker på min!! bara... 12 saker kvar.....

Postat av: Andrea

Publicerad 2010-02-24 16:13:36

Later som en toppenide for april! Vi ser fram emot att traffa dig :) Massa kramar Andrea

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela