Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Lyckliga lördag!

Publicerad 2010-02-27 14:51:22 i Allmänt,

Igår när jag cyklade hem ifrån puben så TOG JAG AV MIG MÖSSAN! Idag skippade jag halduken och bytte till min tunna regn/vår-jacka till pilatesen (Ja, nu är det ett ord.) Våren är snart här!
Drack michet goda Irish coffe och lite vin igår, hade det himla trevligt. Lina är tuff, hon har rest med sin pojkvän till Australien i en månad och Thailand i en månad efter det med några sidospår till Dubai och Singapore.

Nu ska jag lyssna lite mer på Owl City, my new addiction, och göra mig i ordning inför jobbet ikväll. Jobbar fem till tolv, TAGGAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela