Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Tillbaka!

Publicerad 2010-08-20 13:18:07 i Allmänt,

Sitter här med min mail och försöker få ihop en budget samt planering inför min sista vecka i huset här nu... Väldigt mycket som ska fixas (utan pengar). Ska se om jag kan få se lägenheten en gång till i veckan innan jag flyttar in med. Bor ju kvar här i Tania och Matthew's hus för att mata djuren osv tills de kommer tillbaka, sen blir det en avskedsmiddag den 29de.
Senare idag så ska jag till banken för att betala depositionen, och efter det så ska jag jobba ikväll! Ska bli roligt att träffa alla igen...

Nu ska jag bara vänta spänt på att mamma skickar så mycket saker hon kan på posten (fick plocka ut typ 7 kg på flygplatsen...) Behöver all hjälp jag kan få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela