Emigranten

Den småländska kusten utforskas

På tåget!

Publicerad 2009-10-23 13:37:42 i Allmänt,

Påväg mot Onsala nu, har det riktigt mysigt tack vare att mina pengar kom idag :D

Min presentation gick riktigt bra faktiskt, trots att det krävdes vissa katastrofer innan! Fick beröm för ett bra arbete, och min lärare var riktigt positiv! Känns jätteskönt!

Är framme i kungsbacka runt 3, så tänkte ta en runda på kungsmässan och kolla lite! Har ju fått hem ännu en presentcheck ifrån hm! Kul, men deprimerande på samma sätt, då du måste ha handlat för minst 2000 för att få en sån...



Välförtjänat chill efter en stressig vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela