Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Morgongänget <3

Publicerad 2009-10-14 15:36:52 i Allmänt,

Något som jag saknat här nere i skåneland, så jag tänkte passa på att lyssna på detta härliga gäng ifrån göteborg medans jag pluggade! Det är Tommy, Anna och min personliga favorit Erik ^^

I alla fall, lyssnade på deras sändning i fredags eftersom de har många roliga saker då! I fredags så hade de psyknings-dag emot Danmark inför matchen  som var i lördags, och det var riktigt elaka haha! Deras egna reporter "pippi" var på plats i Köpenhamn för att irritera och provocera!

Men det absolut roligaste var när han vadade ut i vattnet för att sätta på en svensk landslagströja på Köpenhamns stolthet; den lilla havsfrun! Skiträdd var han att någon skulle se honom, och han åkte därifrån så fort han kunde

DET är humor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela