Emigranten

Den småländska kusten utforskas

En vändning

Publicerad 2009-10-01 22:28:12 i Allmänt,

Min energi tog slut så fort jag kastat mig klart över projektarbetet, och nu sitter jag här med raggsockor, scarf runt halsen och min te-kopp. Vad gick fel? Känner mig sådär riktigt matt i hela kroppen som man bara gör precis innan man blir sjuk.. Great.
Det är såna här kvällar som jag önskar att jag inte bodde ensam...
Dessutom så har lägenheten över mig fått för sig att det är partyfredag idag, när jag själv måste gå upp vid 8 och åka iväg ut i ingenstanns för att titta på diken och vattenverk fram tills 5.

Nu har jag klagat färdigt! Min syster kommer hit imorgon med, men med tanke på hur jag mår så tror jag att vi ska hyra film och ta det lugnt! Kanske kommer ett recept på min berömda köttfärssås då med, eftersom ni alla frågat så mycket efter den ^^

Ska se på ett avsnitt med supernatural, sen kommer jag nog somna!

Godnatt kära vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela