Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Väla.

Publicerad 2009-11-26 19:01:20 i Allmänt,

Det mest kända i Helsingborg är såklart det enorma shoppingområdet som ligger en bit utanför stan. Det är lite svårt att komma dit utan bil, så jag har inte kunnat besöka det förens nu! Värt det kan jag säga, där borta finns ALLT! I alla fall så tog jag buss 2 nu efter skolan med csn-pengarna tryggt på kortet (var lite nervös kan jag erkänna, hört så mycket om detta paradis).

Det var ett himla trevligt ställe, men vädret tillät mig bara att stanna inne i den stora byggnaden! Inte för att det var något besvikelse, gick vilse flera gånger och hittade hela tiden nya affärer! Nu är alla julklappar inköpta, och med tanke på att jag var så duktig och höll mig till min skrivna lapp, så kommer jag inte ha råd senare med dumma impulsköp! Superbra!

4 timmar på högklackat har gett mig en hel del träning, och nu ska jag äta min underbara kantarellsoppa eftersom jag inte ätit sen min gröt i morse!




Klar. Hade gärna besökt ikea med, men man kan väl inte gå igenom hela jävla byggnaden utan pengar? De hade nog inte trott på mig om jag sa att jag bara ville titta...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-26 21:21:13

Nejnej jag vill ha en kille med bruna ögon :D Det jag mena med att taylor är mer min smak i riktiga livet! Ja jag ska försöka behärska mig ;)

Postat av: isabelle

Publicerad 2009-11-26 22:04:27

jag hoppas alla är till mig ;) haha, nej men jag älskar Väla, köpte min Lyle&scott tröja där <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela