Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Update

Publicerad 2009-11-30 23:51:18 i Allmänt,

Jag lever. Jag har ätit och vart i skolan, pluggat och spelat lite mer sims ^^ Varvar ner nu till NCIS, ska försöka lägga mig i tid eftersom jag ska upp tidigt imorgon! Vi ska på ännu ett studiebesök i Lund, det kostar pengar, men jag bestämde mig för att delta endå eftersom jag aldrig har varit i Lund och vi ska testa något väldigt bra hamburge-ställe att luncha på! Kommer nog bli bra =)

Sen efter så är det tänkt att jag ska till Ängelholm direkt med och träffa småttingarna! Blir en heldag helt enkelt, så ska verkligen försöka sova nu!

Godnatt alla skåneälskare!



Min vackra stad!

Kommentarer

Postat av: isabelle

Publicerad 2009-12-01 08:36:47

fiiint julmyys bild.

Postat av: elle

Publicerad 2009-12-01 10:37:50

Oh håll utkik efter fina områden jag kan bo i ;)

Postat av: jennnä

Publicerad 2009-12-01 15:51:58

kommeru hem snart eller så vi kan leka?!

Postat av: nathi

Publicerad 2009-12-01 19:46:53

Hej! Sjukt fin blogg du har! Vad har du fått designen ifån? ( :

Titta gärna in i min blogg och tipsa om den inför dina vänner! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela