Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Min gamla skola!

Publicerad 2009-11-03 17:08:28 i Allmänt,

Åkte in till vackra Kungsbacka idag för att roa mig ett tag, köpte några böcker! Ska bli trevligt att läsa några nya, rätt trött på att läsa samma gamla om och om igen ^^ Köpte med mig lite fika och gick till mammas jobb en stund innan jag tog bussen hem, och då gick jag förbi mitt gamla gymnasium.. Det var rätt wierd gick samma väg som jag gått 1000 gånger tror jag, och ungefär samma sorts skitungar utanför!




P.S:

"Den 23-årige flickfavoriten, som spelar Edward Cullen ”Twilight”-filmerna, förklarar för Sydney morning herald att hans beundrarinnor inte vill ha honom. Det är hans rollfigur de vill åt.  
— Tjejerna skriker efter Edward, inte Robert. Jag kan fortfarande inte hitta någon att dejta." 


Det är nu som jag ska komma in i bilden! Han behöver mig <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-03 19:29:03

Spring ;)

Postat av: Isabelle

Publicerad 2009-11-04 11:51:22

men du vill ju också ha "Edward", du känner ju inte Robert xD

Postat av: Jewliah

Publicerad 2009-11-04 12:43:54

hehe nej? Klart jag inte gör, men jag skulle gärna vilja lära känna honom :) Edward ser bara bra ut, men är ärligt talat rätt trött på hans hederliga och uppblåsta jag! "nej men jag offrar mig för dig", "jag lämnar dig om det får dig att må bättre", "Om varulven gör dig lycklig, så är det okej med mig att du väljer honom". Suck, visa lite mänskliga sidor och gör några misstag ffs

Postat av: elle

Publicerad 2009-11-05 10:42:52

Hur länge stannar du i lilla kba?

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-18 14:43:09

varulv?!? SPOILER ALERT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela