Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Hääärliga dagar

Publicerad 2009-11-05 20:48:53 i Allmänt,

Vaknade halv 12, gick upp och åt frukost medans jag tittade på en dokumentär om Wal Mart- älskar sånt, blir lika insatt varje gång! Tagit det lugnt, städat lite och gått en långpromenad med hunden! Har även sökt lite mer Au Pair familjer i Kanada, så vi får se hur det går :)
Igår var jag hos min Anna! Skitmysigt när det bara är vi två ^^ Vi såg på komedi och fuskade lite på lill-lördagen!

Nu ska jag sätta min vid tv:n och se på Mtv EMA eftersom både Foo Fighters och U2 kommer spela live! Imorgon ska jag gå upp tidigt och ha min första körlektion...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela