Emigranten

Den småländska kusten utforskas

God jul!

Publicerad 2009-11-10 21:25:36 i Allmänt,

Ja, nästan i alla fall! Första dagen på del 2 av min kurs idag, så jag firade med julmusik, ljus och ansiktsmask <3 Mhm, HM's nya vinterkatalog med mysiga koftor, gudomliga klackar och alla nyårsklänningar man kan önska sig... Heaven.

Månaden kommer nog gå fort i alla fall, ska hem igen nästa onsdag eftersom jag är ledig! Ska sysselsätta mig denna månaden med mitt nya projekt (gick runt och trodde att det var över tills verkligheten gav mig en bitch-slap.) och dessutom planera in glöggfester och julfester/födelsedagar nu i december!

Hmm, måste ju baka någon dag med.. Rebecca, du kanske känner för en bakdag här i skåne? ^^

I söndags var jag på kalas hos min gravida syster i göteborg innan jag åkte hem, det var väldigt trevligt! (Är så avundsjuk på deras nya lägenhet så jag kräks) På tal om det så var samtalsämnet under kvällen hur otroligt jobbig jag var som barn.. Fick jag inte som jag ville, eller om någon passade mig så skrek jag tills jag spydde :)




Familjen :)



Lite oroande att hitta sånt här på Olivias rum...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-10 21:53:39

Liten Jewliah: AAAAAARGH kräks AHAHAHAH xD

Postat av: rebecca

Publicerad 2009-11-10 21:55:37

jag kommer ner nån dag snart smulan! (haha, smulan...bakning...bara jag som såg koplingen?) pussss på daj

Postat av: jänä

Publicerad 2009-11-11 11:04:17

Hm den enda skillnaden mellan stora och lilla julia är väl att stora jewliah inte kräks lika ofta? ;;);););;; hihihihih

Postat av: Jewliah

Publicerad 2009-11-11 15:41:42

visste att detta skulle underhålla er xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela