Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Dilemma...

Publicerad 2009-11-02 20:14:09 i Allmänt,

Medans det regnar här hemma i Onsala, så har jag legat under en filt hela dagen och sett på filmer! Lyckades även tända en brasa ^^

Har även tittat runt på lite sistaminuten resor till London runt den 20de (pga en viss premiär och en viss person som kommer vara där då)... Ja just det ja, tittar runt på klänningar till jul och nyår med, alltid lika roligt!

Fastnade för de här 4, och ska sen välja ut 2..


 

Den ifrån HM längst till höger har jag valt ut redan till julmiddagarna! <3 Funderar sen på den guld-glittriga med svarta leggins, höga klackar till nyår? Antar att jag fastnat för guld, men det är juligt och festligt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela