Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Mellandagarna

Publicerad 2009-12-26 18:22:47 i Allmänt,

Åh har haft en jättemysig jul och ätit en massa god mat. Idag har vi varit hos pappa för att fira med den delen av släkten, och imorgon så kommer Tina och Hanna för att äta middag med oss. Resten av veckan så ska jag plöja igenom alla affärer efter rea-varor och jobba på mitt projekt är det tänkt.

Har tyvärr inga bilder ifrån julafton + juldagen hos mormor och morfar (min kamera gick sönder), men här är några från idag! (Jag och pappa åkte och impulsköpte en kamera till mig i morse för 600 spänn!!)




Min nya! Kommer väl tillhands när jag åker till Cambridge!



Tjockisen! Det blir ett till syskonbarn i januari



Så här har jag sett ut hela julen, kör lite på Lily Allen- looken..



Det blev fifa såklart!



Och sen farmors  grönkåls-soppa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela