Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Fredagen!

Publicerad 2009-12-12 11:41:38 i Allmänt,

I en protest mot min förkylning bestämde jag mig för att följa med de andra ut igår, och det blev himla lyckat! Skitkul hade vi, och dessutom så blev jag bjuden av Tom på drickat! Gratis är ju godast, så tack för det :) Nu ska jag packa om lite, sen kommer pappa och hämtar mig för kalaset i Ängelholm. Åker ju hem ikväll, och tydligen så har Olivia bestämt att vi ska baka lussekatter då, kommer bli uppe halva natten...

Blir inte bloggning förens på måndag sen, har nämligen glöggfesten hela söndagen, och sen julbak hos fröken Järnros på kvällen! Fortsatt trevlig helg!
















Detta fenomen kallas Torleifs trekant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela