Emigranten

Den småländska kusten utforskas

B- uppsatsen

Publicerad 2014-05-15 13:26:14 i Allmänt,

Går väl sådär just nu... Motivationen är inte på topp, vädret är underbart, och jag befinner mig i den bästa staden. Har inte riktigt lyckats att hitta studenter att intervjua till min studie här i götet, och det gör det hela lite jobbigare... Vill bara hänga på balkongen med kaffe. Men måste komma igång, blir väl den vanliga pluggpaniken när jag åker tillbaka till Kalmar nästa fredag.

Vill verkligen få en del gjort idag nu när helgen bjuder på sommarväder och jag har middagar, utgång och mycket solande inplanerat.



Inte dumt det här, men svårt att koncentrera sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela