Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Tankar

Publicerad 2014-07-06 17:05:39 i Allmänt,

Nu när jag jobbar en hel del så får jag också tid att tänka på framtiden. Jag och engelsmannen har pratat mycket om vad vi ska göra när jag är klar med skolan, vi har gått så långt som att fråga oss själva vad vi ser längre fram med, 5, 10 och 20 år från nu! Men det kommer garanterat ändras en hel del...
Allt jag vet nu är att om ett år så har jag ingen aning om vart vi kommer bo, allt beror helt på vart jag får praktik.

Men jag hoppashoppashoppas det blir i Göteborg, ska söka som bara den! Gu' så jag saknar staden.
















Kommentarer

Postat av: isabelle

Publicerad 2014-07-09 14:32:01

alltså amen! vart ska man bo,vart ska man jobba. suck

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela