Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Längtar

Publicerad 2013-11-21 15:15:00 i Allmänt,

Jag håller på att spricka av längtan till julen. Hur kan det vara 2 veckor kvar av november? Oändligt känns det som.
I år tänkte vi fira med engelsmannens familj, men det ser tyvärr inte ut som att vi har råd... Därför blir det såklart Göteborg. Men det är långt tills dess, innan skall jag njuta av en massa glögg, bakning, tända ljus och vår första riktiga gran! Tänkte smygstarta imorgon med att gå runt till de olika second hans affärerna i Kalmar och inköpa lite julsaker billigt, det blir mer okej då. Sen blir det ut i skogen en dag med för att hämta kottar och lite granris.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela