Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Fredag

Publicerad 2013-08-09 19:15:51 i Allmänt,

Idag har jag saknat Göteborg och alla mina vackra människor där extra mycket, speciellt när jag nu fått reda på att två av de bästa kommer flytta tillbaka dit i höst! Mycket kärlek till dem. Bara jag kvar här borta nu, Östkusten känns så främmande och oändligt långt borta ibland...

Men! Inga sura miner, vem vet var jag hamnar sen. Ikväll har jag anordnat en liten tjejmiddag för mina närmsta här i Kalmar! Har bakat dessutom, en favorit i repris. Sen meeer jobb i helgen och nästa vecka. Lovar att försöka få lite tid till att ordna och fota vår nya lya... Snart. När jag vilat ett tag. The life of a lazy emigrant.

Medeltidsstaden goes Liseberg för Stadsfesten i helgen




Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2013-08-11 18:06:54

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela