Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Bowling

Publicerad 2010-03-14 18:14:40 i Allmänt,

Det här blir inget långt inlägg kan jag lova, den speciella veckan under månaden har anlänt och jag ligger i sängen och vrider mig i plågor. Men jag klagar inte! Har sovit i 13 timmar och sett på Sailor Moon, och snart blir det middag med hela familjen + morföräldrar. Tjoho. Har i alla fall bokat min första körlektion till på onsdag, lite nervöst.

Här är bilderna ifrån bowling-kvällen i fredags:



Stooort center med bowling, bio, restauranger och fulla 14åringar utanför entren lite i utkanten av Cambridge



Mat. Nachos med ost såklart

 

Tyfene hade det lite svårt i början men blev bättre! Rizlaine var också duktig, hon vann omgång 2



Nu syns det inte så bra, men det är 5 X under Julia då va. Inte för att skryta. Vann omgång 1


Stör mig ikväll, och dö. (Om ni inte vill hjälpa mig att tycka synd om mig själv då).

Kommentarer

Postat av: elle

Publicerad 2010-03-15 18:55:29

Ska du övningsköra i England?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela