Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Bilderna som utlåvades

Publicerad 2010-01-16 14:33:35 i Allmänt,

Nu har jag ätit frukost och tagit lite bilder, hela familjen är nämligen borta. Ska klä på mig nu och njuta av lite Pilates, efter det ska jag möta upp de andra för te såklart, en runda på stan och sen middag.

Tjing!



Min nyttiga frukost, älskar att de köper hem goda flingor och får färsk mjölk samt färskt bröd levererat till dörren.




The rain.. vänjer mig nog hoppas jag



Arbetsrum, och vardagsrum längre in med plasma-tv (över 200 kanaler <3) och Wii



Det härliga köket! Det ser väldigt stökigt ut, och det är inte städat, men jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela