Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Helgen!

Publicerad 2009-10-04 17:33:43 i Allmänt,

Sådär ja, nu är jag hemma igen! Är hur seg som helst, men tack vare min blondinbella-inställning i helgen så tillät jag bara mig själv att vara sjuk och ömklig i fredags, så jag har haft det väldigt trevligt! Jag och Olivia kollade på filmen Coraline i fredags och åt en massa godis, sen sov vi i 12 timmar! Åkte till Ängelholm på lördagen och tog en lång promenad med mina systrar efter att vi handlat inför vår tjejkväll ^^ Vi sov där med! Hade det himla mysigt, och innan olivia åkte hem idag så hann vi med en tripp till hembygdsparken där vi åkte linbana (älskar det fortfarande) och matade getterna.

För övrigt så blåser det storm nu och jag vill gärna stänga in mig här i någon vecka, eftersom den här helgen nu gjort mig helt matt (och för att jag har ångest inför att gå in och kolla mitt saldo på kortet.)



När vi lagade mat i fredags



Tjejmiddag



Efterrätt <3



Mina älskade skitungar =)



Linnea och Lovisa



Glad Julia med ny frisyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela