Emigranten

Den småländska kusten utforskas

En Svennis.

Publicerad 2009-10-30 13:39:15 i Allmänt,



Det började som en skämt-bild, men utvecklades sedan till ett fenomen! Denna äldre, missuppfattade man gav upphov till en helt ny syn på gesten "bra gjort". Ingen kan förmedla en mer äkta känsla av ordet nöjd, ingen kan få till ett ansiktsuttryck så bestämt med endå så fullt av stolthet och framförallt belåtenhet...

Låt oss stödja honom, denna hårt arbetande man som satt Sverige på kartan (jag vill helst inte att det skall vara Anna Anka.) Låt oss följa hans exempel och visa vår belåtenhet.

Gör som vi. Gör en Svennis.

Kommentarer

Postat av: jennie svennie

Publicerad 2009-10-30 17:31:07

åhh så ska jag ovkså börja göra <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela