Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Detta land...

Publicerad 2009-10-01 14:34:59 i Allmänt,

Hoppade på båten i morse i Helsingör där det var 15 grader och sol, sen när jag hoppar av i Helsingborg så är det 5 grader och hagelstorm! (??) Mitt paraply gick sönder...

Men jag är lycklig idag! Började dagen med att blåsas till Solid hair där jag träffade min nya bästa vän, frisören Mathias! Vi klickade direkt! Det är inte ofta man kan säga det om killar, men han visste precis vad jag ville ha ^^

Nu ska jag äta några keso-mackor och sen kasta mig över projektarbetet!







Michet snygg och häftig lugg gjorde han!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-01 15:42:29

Nice nice :D

Postat av: besatt bäver

Publicerad 2009-10-01 16:25:30

SNYGGT! Passar dig perfekt :D

Postat av: Jewliah

Publicerad 2009-10-01 17:17:01

TACK :D

Postat av: mest besatta bäver

Publicerad 2009-10-01 18:56:07

FINT:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela