Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Stressig kväll

Publicerad 2009-11-17 17:18:11 i Allmänt,

Ska hinna städa, packa och även se på det nya avsnittet av Heroes såklart, för imorgon ska jag upp rätt tidigt och åka in till göteborg där Anna och Jennie ska möta upp mig :) Det ska bli julshopping och ska köpa lite småsaker som jag behöver!

Hann dock med efter ännu en onödig skoldag, att smita in på HM-butiken här i Helsingborg (som är den bästa jag varit i hitills) och lyckades lägga vantarna på den sista blåa nya klänningen som fanns i min storlek! Hade tur för en gångs skull, så nu har jag min nyårsklänning!

Nu ska jag steka ägg och äta mackor med dansk leverpastej med gurka <3



Jag får världens snyggaste figur (och rumpa) i den här kan jag meddela!

Kommentarer

Postat av: elle

Publicerad 2009-11-17 18:08:56

Ska Jennie också med? Va kul :)

Postat av: Isabelle

Publicerad 2009-11-17 18:49:16

åååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh LOVE

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-17 19:16:52

Det är jag och Linda som ska möta dig! och den klänningen har jag kollar på miljoner gånger!

Postat av: jennie

Publicerad 2009-11-17 20:34:04

vilken tur att jag inte har köpt den klänningen, jag har också funderat på att köpa den till nyår xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela