Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Dagstripp

Publicerad 2009-07-27 21:58:09 i Allmänt,

Idag var en mycket spännande dag! Var och tittade på en lägenhet i min framtida hemstad, och det var verkligen en upplevelse.  För det första så tänkte jag så praktiskt i morse att jag kunde passa på att gå in mina nya skor, och det gick bra tills jag gick utanför dörren och såg att det spöregnade.. Men precis som alltid, så sken solen i skåne (It's just meant to be)

 

Lägenheten låg precis ovanför kärnan med parken rätt över vägen. Den var bara 21 kvadratmeter, men hade fortfarande helt okej kök och badrum! Vallgatan ligger den på, och jag tror att jag kommer trivas bra där!

 

Nu ska jag bara prata med hyresvärden i veckan och skicka in min antagning, så kommer jag flytta i mitten av augusti! Det är då det börjar på riktigt, så ni får ha tålamod så länge! Men jag kommer även hålla er uppdaterade om vägen dit, så mycket att se fram emot

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela