Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Fredag!

Publicerad 2010-01-15 13:35:48 i Allmänt,

Jag har lyckat få min första flört här, nämligen Scott på gymmet (Jag vet, en riktig kliché, men gosh det finns en bra anledning till att man hittar dem just på gymmet... GORGEOUS!). Han är i alla fall inte min persoliga tränare ála amerikansk-romantisk film, utan jobbar bara där.

På tal om det så fick jag även reda på idag att jag har tillgång till alla fitness-kurser som yoga, spinning, pump osv, så nu ska jag även gå på pilates på onsdagar och lördagar. Kanon! Allt detta fortfarande för bara typ 200 kr i månaden!

Nu ska jag lägga mig och läsa lite i lugn och ro innan flickorna kommer hem, och ikväll så ska vi alla se på film.

Trevlig helg!

(Jag ska bli bättre på att lägga upp bilder med, blir nog en del imorgon kanske)

Kommentarer

Postat av: elle

Publicerad 2010-01-15 14:40:14

Glöm inte att lägga upp en bild på hottien Scott ;)

Postat av: isabelle

Publicerad 2010-01-15 17:36:30

haha, är det någon som är förvånad? nej xD

Postat av: elle

Publicerad 2010-01-16 11:39:01

Naj, änte dirrrekt ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela