Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Sådär på höstkanten

Publicerad 2009-09-13 21:47:58 i Allmänt,

HEMMA! Har kommit på efter min helg hemma, att jag faktiskt gillar att bo ensam! Men har haft det väldigt mysigt, både med familj och vänner. Har tagit det lugnt, fikat lite och färgat mammas hår ^^ Min syster har pratat om att komma ner och hälsa på med!

Men nu sitter jag här i alla fall, med myskläder och tända ljus! Har planerat att följa min goda vän fröken Wallentins råd, och verkligen njuuuta av hösten.. Jag har min chokladpudding i kylen, te-vattnet kokar, och jag tänkte runda av kvällen med lite Gilmore girls nu!




Här är lite bilder ifrån när Anna och Bella var här med! Det var rätt roligt ^^
Vi åt skräpmat, shoppade, utforskade stan och jagade ankor.

 



Kommentarer

Postat av: Isabelle

Publicerad 2009-09-13 21:53:47

"Det var rätt roligt" ....får vi inte mer än så? inte mer än RÄTT roligt?....besviken..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela