Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Godmorgon!

Publicerad 2009-09-25 12:45:33 i Allmänt,

Så var man visst ledig idag med ^^ Men har endå ett rätt hetsig dag framför mig! Ska betala räkningar och vara deprimerad över det en stund, sen ska jag försöka ta mig till ica maxi med en trasig cykel, städa hela lägenheten eftersom min mamma och syster kommer och hälsar på imorgon! Och sen tänkte jag avrunda dagen med att köpa någonting med fett i och kanske hyra en film..
Solen skiner i alla fall som den alltid gör här i skåne, har nästen glömt av vad regn är för något?

Ha en underbar fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela