Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Detta skåne...

Publicerad 2009-09-03 12:45:16 i Allmänt,

Ett stort skyfall överraskade mig och Josefine påvägen hem ifrån vår föreläsning om "Limnology", så nu jag kom bara halvvägs! Sitter här i biblioteket igen och hoppas på att vädergudarna (Åke?) gynnar mig på min resa härifrån igen snart..

Har dock inte hänt så mycket nytt, mina pengar är slut. Både på kortet och mobilen, och jag har ingen aning om när studielånet kommer, då jag fortfarande inte har internet! Får leva på gröt och te under hela helgen nu!
Men vem klagar när man bor i HELSINGBORG!
I helgen så ska jag plugga och äta gröt, och så är jag bjuden på kalas i Malmö!

Ska försöka hitta skandia banken här i helsingborg nu.. tacka vet jag google.

Kommentarer

Postat av: bella

Publicerad 2009-09-03 13:03:38

låter fantastiskt. själv så har jag också lagat lite mat! Bulgur (ja, det koka över) och falukorv!! Vilken festmåltid alltså :D

Postat av: isabelle

Publicerad 2009-09-03 14:34:20

p.s kolla in www.kenzas.se och vinn en tr'ff med Tokio hotel!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-03 21:04:54

:D

Postat av: Käll

Publicerad 2009-09-03 21:40:19

Har du gjort rätt med bidraget då? :D Massor i klassen som missat en grej o inte fått bidrag ännu xD

Postat av: Olivia

Publicerad 2009-09-08 20:21:12

Det låter ju som rena himmelriket där nere! :D

(Ja, jag läser din blogg. Måste ju hålla koll på stora syrran! ;) )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela