Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Spontanbiljard

Publicerad 2009-11-18 12:03:42 i Allmänt,

Ja, det blev en rätt tråkig kväll igår så tillslut så bestämde oss Christian och jag för att dra ner till det enda biljardstället här i Helsingborg!

Trodde det skulle vara en sunkig bar med typ 3 bord, men det var en rätt öppen källare med en hel massa bord (bra för oss nybörjare som villo dra oss undan till bordet längst bort) Förfriskningar serverades, och det fanns även lite tveksam mat som jag tror att den sura kärringen i kassan motvilligt skulle tillaga om du kände för det!

Allt som allt så var det ett himla trevligt ställe, och vi planerar att dra med oss flera nästa gång och göra det till en helkväll! Kan säga att de andra killarna som var där inte var så dåliga dom heller! En till anledning för fler spontana biljardkvällar :)

Kommentarer

Postat av: Niels

Publicerad 2009-11-18 14:37:47

Alltså det är dödstraff i 27 stater för att använda kanten av biljardbordet som bord för dricka.

Postat av: Jewliah

Publicerad 2009-11-18 20:32:12

jag vet, men vi som nybörjare fick vänta någon timma innan den trevliga tanten så vänligt kom och informerade oss

Postat av: halvskåningen igen

Publicerad 2009-11-18 21:26:54

JAG VILL OCKSÅ!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela