Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Söndag

Publicerad 2013-01-20 12:49:09 i Allmänt,

Idag skall jag börja på min fantastiska bok om kulturekonomi och gå till gymmet tänkte jag. Jennie påminde mig att en söndag borde spenderas på ett tomt gym och med lite bastande efteråt.
 
Mer roligt än så händer inte är jag rädd!
 
OH, förutom att min julklapp nu är beställd. FEAST YOUR EYES ON THIS:
 
 

 
Min Acer Iconia A700 med superprocessor, LED skärm, HDMI uttag, fantastisk upplösning och 32GB minne. I silver. Mycket kärlek kommer den få.

Kommentarer

Postat av: elle

Publicerad 2013-01-21 09:59:24

Är era gym tomma på söndagar? :O

Svar: Typ!
Julia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela