Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Tjoho

Publicerad 2013-02-14 22:21:25 i

Känns lite som fredag idag faktiskt... Idag var vi på exkursion på Öland, tittade på Solliden, diskuterade kulturekonomi osv. Himla trevligt, och väldigt vackert! Sen gick jag till gymmet, och efter det svängde kag förbi Harrys där jag med Camilla och hennes gäng gjorde musik quizet och drack öl.
Vi kom 6a!! Av 15 lag, hur tufft är inte det? Övar vi fler gånger, så kan vi nog vinna någon gång.

Häftigt när snön gjorde landet ljusare än havet och himlen!








Min alla hjärtans dag gåva till mig själv haha



Kommentarer

Postat av: elle

Publicerad 2013-02-14 22:53:19

Nice, finns den smaken i Sverige?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela