Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Glad Söndag!

Publicerad 2012-12-16 21:40:00 i Kalmar,

Tredje advent, och jag har haft en riktigt julig helg. Hann med att läsa ut en bok tills föreläsningen imorgon, och glöggfika både i fredags kväll och idag... Har kommer ett bildregn så att säga.
 
Fredagsfika
 
Det gillade Evelyn och Sara
 
Jag inför glöggminglet med klassen
 
Camilla var redo
 
Massa gott
 
Trevliga människor
 
Lite fler
 
Några gick hem, då fick vi ryck och sprang ut för att bygga snögubbe på gården
 
Vi gjorde först en rädd Stefan, sen ligisten Runar som rånade Stefan.
 
Ligisten Runar
 
Det blev fint tillslut! Syns kanske inte så bra med min mobilkamera dock...
 
Mitt fina Kalmargäng... Och så tveksamma Stefan
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela