Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Hen-night

Publicerad 2010-05-04 18:57:40 i Allmänt,

Oj, veckorna går snabbt nu, och det känns som att jag gör saker hela tiden! Förra veckan så var jag ute typ 4 kvällar, och hela helgen sov jag och tog det lugnt.. Nu ikväll så är det dags igen, då Olga på jobbet ska gifta sig, så nästan alla tjejer på jobbet ska go crazy in Cambridge! Själv måste jag upp och jobba imorgon (men det ska flera andra med), så det blir några drinkar med Lina och Emelie innan för att sedan möta upp resten av gänget som tänker äta på Jamie's. Kommer bli himla roligt!
På fredag blir det Iron Man 2 med, I'm SO excited!

Köpte till och med en underbar klänning dagen till ära

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela