Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Universitetsfesten och 12-timmars skift

Publicerad 2010-03-07 14:53:05 i Allmänt,

Oj så roligt vi hade, det var en fest i min smak. Har inte riktigt bestämt mig vad jag tycker om hela pub-grejen (mysigt, men tråkigt efter ett tag), och här fick jag chansen att dansa halva natten och träffa riktigt härliga människor! Musiken var jättebra och allt i baren kostade 1,50 pund.

Igår jobbade jag från 11-16, tog en promenad i solen och satte mig ner för en kaffe, sen jobbade jag ifrån 18-23. Kunde inte somna för att jag hade så ont i benen och fötterna, måste köpa några bra arbetsskor. Idag ska jag ägna mig åt filmer och serier, vill inte använda fötterna alls då jag jobbar lunchskift på måndag, tisdag och onsdag. Sedan ett till dubbelskift på lördag, woho! Vi har även planerat in ett biobesök och en bowling-kväll nu i veckan, så ska vila upp mig ordentligt.

Lite mobilbilder ifrån i fredags:




Borde ju bli fotograf, vad hade Liskulla kallat denna bild?



Haha, jag bondade med cricket-laget! Härliga killar som numera älskar Sverige och tvekade inte att skaka loss på dansgolvet.



Kartong-pojkarna, så söta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela