Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Mr Perfect?

Publicerad 2010-03-18 20:57:34 i Allmänt,

Gårdagen blev väldigt lyckad, fick dessutom en chans att gå in mina nya stövlar! (Nu behöver vi inte lägga vikt på att jag fick sjukanmäla mig till jobbet för att jag inte kunde gå denna morgonen...)
Vi gick till B-Bar som var himla vackert och hyfsat billigt. Är så glad över att Lina och jag kommer så bra överrens, och kul att prata svenska när ingen hör. Ollie från jobbet kom förbi eftersom jag ville höra allt om konserten han var på (The Editors), och sen träffade vi Gawin, Linas pojkvän. Skratta inte Jennie. Han är jättetrevlig! Träffade och några trevliga killar som jag inte kommer på namnet på, och T var en av dem. Otroligt charmig, söt och social kille som var en riktig vin-fantast, läser bio-kemi på universitetet, älskar att resa och dessutom dansar?! To good to be true, var lite skeptisk.. Men vi pratade hela kvällen, och nu har jag en dejt till imorgon! Han ska ta med mig till öppet hus på dans-klubben han är medlem i och lära mig latin och ballroom dancing. Jag har ALLTID velat lära mig, det ska bli så himla roligt!

Nu ska jag gå och möta Francine som ska sova här inatt, och imorgon ska jag även gå och klippa mig! Gud.. vad ska jag ha på mig imorgon? Dress-code för "casual dance night" någon?



Så äckligt sexiga, men ack så obekväma.



B-Bar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela