Emigranten

Den småländska kusten utforskas

Min helg med mamma

Publicerad 2010-03-31 10:19:19 i Allmänt,

Mysigare kunde det inte vara, middagar ute, lata taxiresor överallt och Chicago i London (som jag tyckte var bättre än Mamma Mia faktiskt).



Hon kom med gåvor!



Tripp till London på lördagen



Bästa



Lunch på Jamie's på söndagen (STEEEK <3)

 

Promenad i solskenet i våra Hogwarts-områden



Många söta collage-killar ute på vattnet



Det hade varit så häftigt att gå här...



När jag kom hem igår så hade mormor och morfar skickat ett påsk-paket till mig! Så glad blev jag

Kommentarer

Postat av: isabelle

Publicerad 2010-03-31 18:59:30

Fabulous!! :D..gåvorna var mycket fina! Jag hoppas på något liknande imorgon då mina päron kommer, iiih! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

En rastlös emigrant som hela tiden vill besöka nya platser och träffa nya människor. Har förflyttat mig från Göteborg till Helsingborg, och sedan vidare till Cambridge. Lever just nu studentliv i Kalmar, denna vackra, småländska storstad. Vem vet vart jag hamnar sen...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela